Tietoa meistä

PoKS ry on joensuulainen koiraharrastusseura, jonka tarkoituksena on ylläpitää, edistää ja tukea koiraharrastustoimintaa Pohjois-Karjalassa. Järjestämme monipuolisesti erilaisia pienryhmiä, kursseja ja koulutuksia useissa eri lajeissa.

PoKSilla voit harrastaa monipuolisesti koirasi kanssa. Meillä  voit harrastaa tällä hetkellä agilitya, hoopersia, tokoa, peruskoulutusta, rally-tokoa, vesipelastusta sekä näyttelykoulutusta. Koulutustoiminnan toteuttamisesta vastaavat eri lajien omat jaostot, jotka toimivat kiinteässä yhteistyössä yhdistyksen hallituksen kanssa.
Tarkempaa tietoa meillä harrastamisesta löydät harrastamaan-osion alta.

Kaikissa koulutusryhmissä, kursseillamme ja muissa harjoituksissa koulutetaan ensisijaisesti koirien omistajia kouluttamaan koiriaan.

PoKS ry on perustettu vuonna 1983. Valtaosa toiminnastamme tapahtuu PoKS-hallilla osoitteessa Kaislakatu 7, 80130 Joensuu.