Lomakkeet

Löydät tältä sivulta PoKSin sähköiset lomakkeet. Aina kun haet maksun palautusta, olethan yhteydessä kurssin tai kilpailun järjestävään henkilöön, jaoston vetäjään tai rahastonhoitajaan.

Maksujen palautus

Voit anoa maksun palautusta kilpailuista, kursseista tai kausimaksuista. Sovithan maksun palautuksesta ennakkoon tapahtuman vastuuhenkilön tai jaoston vetäjän kanssa.

Kulukorvaus

Voit hakea kulukorvausta tehtyäsi hankintoja yhdistykselle.

Mikäli täytät paperisen lomakkeen, laita liitteeksi paperiset kuitit ja palauta ne yhdessä hallin liitutaulun vieressä olevaan valkoiseen postilaatikkoon. Kulukorvauslomakkeita löydät myös hallin ilmoitustaululta!

Mikäli taas täytät sähköisen lomakkeen niin liitä sähköpostin liitteeksi skannatut kuitit ja lähetä osoitteeseen poks.rahastonhoitaja@gmail.com.
Korvaukset tulee hakea yhdistykseltä kahden viikon sisällä.

Arvokilpailujen edustuskulukorvaus

Poks ry tukee jäsenistönsä osallistumista kotimaisiin ja ulkomaisiin virallisiin arvokisoihin.
Kysythän lisää jaostosi vetäjältä ja käyt tutustumassa arvokilpailujen edustuskulukorvausohjeeseen jäsenet-osiossa.

Korvaukset tulee hakea yhdistykseltä kahden viikon sisällä kilpailutapahtumasta.
Lähetä hakemuksesi sekä kuitti osallistumismaksusta rahastonhoitajalle osoitteeseen poks.rahastonhoitaja@gmail.com

Huomioithan, että edustuskululomake on vain arvokisojen edustuskuluja varten ja sillä ei voi hakea kulukorvauksia.

Tapahtumien tilitys

Poksin tapahtumat tilitetään rahastonhoitajalle tällä lomakkeella.
Merkitse lomakkeeseen tapahtuman nimi ja päivämäärä.
Listaa ”Kululaji” kohtaan osallistujat, jos kyseessä esim. koulutus.
Ilmoita osallistumismaksun suuruus ja rastita vaihtoehdoista se, jolla maksu on suoritettu eli tilille, korttimaksu vai käteinen.

Jos osallistumismaksut maksetaan tilille, niin tilinumero on FI2841080010914706. Voit tarkistaa viitteen lomakkeelta tai kysyä sitä rahastonhoitajalta.

Kirjaa tapahtuman menot omaan sarakkeeseen. Liitä kuitit lomakkeen mukaan.

Jätä lomake hallin postilaatikkoon tai lähetä sähköpostilla poks.rahastonhoitaja@gmail.com⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Muut lomakkeet

Todistus koiran kiimasta